Гібралтар – не єдина мапа Overwatch 2, яку оновлюють

author
8 minutes, 3 seconds Read

Команда Overwatch 2 повідомила фанатів у твіттері від 13 червня про зміни на популярній мапі “Сторожова застава” для ескорту: Гібралтар. Ці зміни на карті, починаючи від нових виходів із зони спавну і закінчуючи додатковим укриттям на височині, мають на меті зробити карту менш дратівливою для фанатів як для казуальної, так і для змагальної гри. Але це не єдині зміни, які чекають на фанатів. У тій же темі провідний дизайнер Райан Сміт (Ryan Smith) натякнув, що більше мап отримають таку ж обробку.

“Ми будемо робити оновлення мап на більш регулярній основі”, – йдеться у твіті. “Наша мета – виправити історичні больові точки, які гравці мали в макетах”.

Зміни мап у франшизі Overwatch історично відбувалися за принципом “все або нічого”: або мапу переробляли, або вона не зазнавала особливих змін, якщо взагалі зазнавала. Це призвело до того, що деякі з найбільш розчаровуючих мап, такі як Париж і Місячна колонія Горизонт, були повністю видалені з гри. Деякі дрібні та середні зміни, такі як ті, що стосуються Вартового пункту, були внесені: Гібралтар – це приємна зміна темпу для фанатів.

Питання в тому, як це вплине на інші мапи? Класичні мапи для таких ігрових режимів, як Контроль чи Ескорт, не зазнали особливих змін. Наприклад, Іліос залишився таким самим, яким він був на момент запуску, окрім колективних змін, яких зазнали всі мапи з переходом від Overwatch до Overwatch 2.

Таке оновлення класичної мапи, як Гібралтар, є приємним доповненням, враховуючи, що вона була визнана мапою, яку важко атакувати за всіма трьома пунктами. Здебільшого це було пов’язано з удушенням у другій частині та близьким спауном у третій, але команда розробників, схоже, визнала цю проблему і змінила мапу відповідно до неї.

На фотографіях карти до і після видно, що саме змінилося, і як вони намагаються внести значні зміни в Гібралтар. Питання лише в тому, які зміни вони можуть внести в інші карти, як старі, так і нові. Такі карти, як Гавана і Оазис, також мають розчаровуючі елементи, з обмеженнями, які можна легко назвати “больовими точками”. Зрештою, ми дізнаємося, коли ці зміни відбудуться, лише з анонсів команди розробників.

Схожі новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

X